{{discountPrice}} лв. за {{custom.string.0.values.0}} {{/discountPrice}}
Общи условия „Лоялни клиенти“
Общи условия на програма лоялни клиенти на Премиум супермаркет „Parkmart“
- Настоящите Общи условия регламентират правилата за участие в програма за лоялни клиенти на Премиум супермаркет „Parkmart“ и Премиум онлайн супермаркет „Parkmart“ („Лоялна програма“).
Собственик на мобилното приложение „Parkmart“, осигуряващо право да се ползва Лоялната програма на Премиум супермаркет „Parkmart“ и Премиум онлайн супермаркет „Parkmart“ е “ГЛОБАЛ РИТЕЙЛ ХОЛДИНГ“ ЕООД, с ЕИК 205230128, с адрес на регистрация гр. Варна, ул. Сан Стефано № 3
Лоялната програма дава възможност на потребителите, изтеглили и регистрирали се в приложение: „Parkmart“ и/или на сайта на Премиум онлайн супермаркет „Parkmart“ (www.parkmart.bg) да събират точки и да ползват тези точки за предоставяне на отстъпка от стойността на покупки на стоки от магазини Премиум супермаркет „Parkmart“ и Премиум онлайн супермаркет „Parkmart“ наричани за кратко „Parkmart супермаркет“ на територията на България, да участват в различни по вид маркетингови активности и инициативи на „Parkmart супермаркет“ (игри, томболи, лоялни кампании и др.)
- Потребител в Лоялна програма може да бъде всяко физическо лице, което е изтеглило мобилното приложение „Parkmart“ за устройства, използващи Android и iOs операционни системи или е регистрирало профил на сайта на „Премиум онлайн супермаркет „Parkmart“ /www.parkmart.bg/.
- За участие в Лоялна програма е необходимо да бъде създаден потребителски профил или да се използва вече съществуващ профил, създаден на сайта на „Премиум онлайн супермаркет „Parkmart“ /www.parkmart.bg/ или регистрация чрез регистрация през Google, Facebook, Apple профили.
- Данните, попълнени за регистрация, следва да бъдат актуални, верни, пълни и точни. „Parkmart супермаркет“ не носи отговорност, ако в резултат на предоставени непълни и/или неверни данни, лице не може да бъде регистрирано в приложението и не може да се възползва от предлаганите предимства.
- След регистрация в мобилното приложението се генерира индивидуален QR код, който се използва за идентификация и свързване на натрупаните точки при пазаруване с индивидуалният профил на всеки потребител.
- При покупка в магазинната мрежа на Премиум супермаркет „Parkmart“ e необходимо QR кодът да бъде сканиран на каса от служителите на Parkmart, за да бъде отчетена покупката и да бъдат добавени точки за нея в профилът на потребителя.
- При извършване на покупка директно от мобилното приложение или сайта на он-лайн магазин Премиум онлайн супермаркет „Parkmart“ точките се натрупват в профила на потребителя, автоматично.
- С регистрацията в мобилното приложението „Parkmart“, всеки потребител потвърждава, че е запознат и приема настоящите Общи условия и Политиката за поверителност на „Parkmart супермаркет“ – https://varna.parkmart.bg/politika-za-poveritelnost/
- След успешна регистрация, на посочения имейл се изпраща съобщение за потвърждение, че регистрацията е завършена и клиентският профил е активиран. В профила на потребителя се генерира индивидуален QR код.
- „Parkmart супермаркет“ не издава физически карти или QR кодове.
- При промяна в данните (име, адрес, данни за контакт и/или друга информация), потребителят е длъжен да ги актуализира в клиентския си профил, който е достъпен на Премиум онлайн Супермаркет „Рarkmart“ и в мобилното приложение „Раrkmart“.
11. „Parkmart супермаркет“ не носи отговорност за претърпени от потребителя загуби и/или вреди вследствие на изгубено мобилно устройство, на което е инсталирано приложенитето „Parkmart“.
12. Всеки потребител може да прекрати участието си в Лоялната програмата по всяко време, като изтрие профила си в сайта на „Премиум Онлайн Супермаркет Раrktmart“ или като изпрати писмено искане за прекратяване на членството в Лоялната програмата по имейл на reklama@parkmart.bg. След обработване на искането профилът се деактивира.
13. Участието в Лоялната програмата се прекратява, когато потребител упражни правото си на изтриване, блокиране или възражение срещу обработването на данните, които са задължителни за регистрация и участие в Лоялната програмата (начините за упражняване на правото на изтриване, блокиране или възражение са описани в Политиката за поверителност на „Parkmart супермаркет“. Когато данните бъдат изтрити и/или не могат повече да бъдат обработвани от „Parkmart супермаркет“, предоставянето на услуги от Лоялната програмата вече няма да бъде възможно.
14. При всички случаи, ако приложението не е използванo в продължение на повече от 5 години от дата на началната регистрация, „Parkmart супермаркет“ има право да деактивира профила, като няма задължение да уведомява потребителя за прекратяването на членството.
15. „Parkmart супермаркет“ има право да деактивира профилa на потребителя, ако установи злоупотреба и/или неспазване правилата на настоящите Общи условия и Политиката за поверителност на Parkmart Премиум Супермаркет, като предварително информира потребителя на посочения е-мейл в личния му профил.
16. Прекратяването на членството не засяга правото на лицето да открие нов потребителски профил в приложението.
17. „Parkmart супермаркет“ си запазва правото да преустанови действието на Лоялната програма или да я замени с друга програма, като предварително уведоми участниците в разумен срок.
Клиентски профил
18. Всеки потребител може да има клиентски профил, който е достъпен на „Parkmart – Премиум онлайн супермаркет“ и в мобилното приложение Parkmart, съгласно Раздел IV. РЕГИСТРАЦИЯ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА Parkmart – Премиум онлайн супермаркет от Общи условия за дейността и работата на електронен магазин: Parkmart – Премиум онлайн супермаркет (https://varna.parkmart.bg/obshti-usloviya/)
19. От клиентския профил потребителят може да актуализира данните, които „Parkmart супермаркет“ обработва за него и да променя настройките във връзка с получаване на персонализирани съобщения (реклама и предложения).
20. „Parkmart супермаркет“ е възможно да изключва от обхвата определени продукти от Лоялната си програма (напр. тютюн и тютюневи изделия, храна за кърмачета и др.), също така във всеки един момент може да промени условията за натрупване на точки, като промени броят точки предоставяни за един продукт. „Parkmart супермаркет“ си запазва правото да променя списъка с продукти, които са извън обхвата на Програмата, като и тези продукти на които ще начислява допълнителни бонус точки при закупуването им.
21. Всеки 1 лев заплатен във физическите магазини на Премиум супермаркети „Parkmart“, в мобилното приложение и на Премиум онлайн супермаркет „Parkmart“ дава право на потребителя да добви 1 точка в своя актив. Тези точки се калкулират в индивидуалния профил на всеки потребител.
22. Всеки 100 събрани точки дават право на използване на 1 лев за пазаруване или отстъпка в Parkmart – Премиум супермаркет или в Parkmart – Премиум онлайн супермаркет.
23. Всеки потребител индивидуално избира кога и колко точки да използва от своя актив, при пазаруване, като получава избраното количество натрупани точки като отстъпка от покупката си в съответния момент.
24. В индивидуалния си профил всеки един потребител може да следи в реално време натрупаните точки.
25. Настоящата Лоялна програма на „Parkmart супермаркет“не може да се използва за покупка на стоки с цел препродажба.
Партньори на програмата
26. „Parkmart супермаркет“ си запазва правото да привлича други търговци като партньори в Програмата, които да предоставят на участниците преференциални условия при покупка на стоки и/или при ползване на предоставяните от тях услуги.
27. С оглед обработване на личните данни в съответствие със законовите изисквания, „Parkmart супермаркет“ няма да предоставя на партньорите данни за участниците в Лоялната програмата.
28. „Parkmart супермаркет“ не проверява самоличността на клиентите, които използват приложението при извършване на покупки в магазинната мрежа на Parkmart – Премиум супермаркет, както и не извършва проверка за съответствие между самоличността на клиента и данните, регистрирани в системата на Програмата за лоялност. „Parkmart супермаркет“ не носи отговорност за претърпени от потребителя загуби и/или вреди вследствие на неправомерно ползване на индивидуалния QR код генериран в профила на мобилното приложение на потребителя.
Други условия
28. „Parkmart супермаркет“ има право да променя настоящите Общи условия. Промените влизат в сила от деня на публикуването им на страницата на „Parkmart супермаркет“, в мобилното приложение „Parkmart“, освен ако изрично не е предвидена по-късна дата за влизане в сила.
Настоящите Общи условия на програма за лоялни клиенти „Parkmart супермаркет“ са валидни от 12.11.2021 г.